Jom Main Tekan - Tekan!

Saturday, April 11, 2009

Thanks my dear cuzin

Saya adalah seorang yang bertuah...ini adalah disebabkan mempunyai seorang sepupu yang terlalu memahami saya..dan beberapa orang kawan yang betul faham saya..xkisah lah kalau orang lain nak kate kan..sebab saya adalah saya..n mulut orang xleh ditutup..asalkan saya tau ape yang saya buat..thanks my dear cuzin for being with me masa me susah..tapi bile me senang, me cepat lupekan kamu..me mintak maaf pasal me slalu citer kat kamu masalah me..me sentiasa ada masalah kan??huhu..xpernah selesai..sebab me xpernah puas dengan apa yang ada..thanks banyak- banyak...me xtau macam ne nak balas jasa baik kamu..me slalu nangis dengan kamu...

Selain daripada itu jugak, me ada beberapa orang kawan yang berada ketika me susah...me really appreciate it..thanks u guys..hmm..me rase idup me terlalu comlicated..y ha??huhu..tapi nasib baik lah kawan - kawan me n especially my dear cuzin leh sabar ngan me..me mintak maaf slalu marah - marah kamu ya..seyesly, me memang bertuah sebab ramai yang take care pasal me..n xnak me susah - susah..tapi me yang xreti nak balas jasa baik kamu - kamu..

Actually me tengah bosan giler..xtau nak tulis ape..banyak lagi keje..tensen ngan asign mate n tesis yang tiada penghung nye...namun ape yang me asyik buat adalah online...waaa...ape nak jadi ngan me ni..pemalas betul..huhu...

2 comments:

Anonymous said...

i dun mind at all..as long as u need me, i`ll be there 4 u...insyAllah..amin...

-mohd hazreen-

Nursyawalina Sulong said...

addddoi...yana,,ngapain tulisan nya kaler baby pink ? sik nampak kamik tok