Jom Main Tekan - Tekan!

Tuesday, April 21, 2009

Diskriminasi

Hari yang paling membosankan..ingatkan hari ini ada lecture..cam semangat nak pergi kelas..dah lah hari ni hari jadi me so lagi bertambah semangat..hihi..sebab kan today me dah 23 tahun..hihi..bile pegi kelas, lecturer cam tak nak masuk jek..nape ek??saya meluahkan perasaan tidak puas hati..adakah disebabkan kelas kami ni tak ada yang multiple intelegence macam yang kelas sebelah ada..xfaham..kenapa orang yang tidak datang kelas dibangga - bangakan sangat..kalau macam ni better tak payah pergi kelas..ikut jek jejak langkah anak murid kesayangan yang dibangga - banggakan..disebabkan ada satu kemahiran, jadi kelas pun tak payah datang..

Jadi lepas sampai kelas, kami terus pergi HEP untuk siapkan apa - apa berkaitan posting kami..so tu dah settle dah..n dalam kelas tadi kawan baik saya bagi kad bday..thanks jasmine..really appreciate it..sejak kebelakangan ni, name u yang banyak dalam blog saya..sebab saya dah rapat ngan kamu kut..hihi..saya suka kawan ngan kamu!!!


Add Video

2 comments:

Salsabella Bella said...

huk..sape yg dibangga2kan tuh..xpatut xpatut..:)

Cahaya Kasih Ladyana said...

kena tanya secara privately..hihi..