Jom Main Tekan - Tekan!

Thursday, February 17, 2011

1st activity 2011-City Park

Tahun ni saya akan libatkan murid - murid dengan pelbagai program..
So as a start, saya membawa mereka ke City Park..

Aktiviti yang dijalankan di sana..Berjalan di sekeliling tasik tersebut sambil menghirup udara yg nyaman..hihi..kelakar plak tulis cmni..cam skema jek..hahaha

Selepas berjalan - jalan memberi makan roti kepada ikan - ikan yang kelaparan..Seronok tgk students memberi makan kepada ikan - ikan..




Saya bersama murid - murid Pendidikan Khas

Kak Ani selaku pembantu saya yg banyak membantu ketika susah dan senang

Ikan - ikan di Ct Park

Lihat Ikmal tersenyum




Kami gembira sangat - sangat


Selepas itu, saya memberi mereka layang - layang..Walaupun angin tiada tapi mereka dapat bermain dengan lari bersama layang - layang..hihi




Kak Ani with her youngest son

No comments: